Borttappade saker

Skickade in papper om nytt körkort idag till trafiknämnden. Hette typ så. Trafiknågonting.
Min plånbok blev snodd på London Heath Row eller på Gandhi International Airport eller så glömde jag den helt enkelt där jag käkade min frukostmuffin helt ensam i asläskiga Delhi.
Funderar på att polisanmäla så jag kanske slipper betala de 150:- för nytt kärkort. Var ändå mycket billigar än vad jag trodde. Trodde det skulle kosta typ 500:-.
Det är så sjukt att veta bara att plånboken finns där någonstans. Det är ju inte så att saker och ting bara POFF försvinner.
Sa det till de andra när vi var på husbåten i Indien och Emmas shorts just hade blåst i floden. Det är så sjukt mycket man tappar bort. Tänk om man kunde få en lista på allt man tappat bort, glömt, blivit av med i hela livet. Eller jag sa egentligen att det skulle vara sjukt om man kunde få se allt i en stor HÖG. Typ här är din bortglömda hög. Den lär ju vara enorm. Alla fall för mig!
Har faktiskt gjort en lista på stationära datorn med alla mina borttappade saker. Ska uppdatera den någon gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0