2-4-6-8 Motorway

Jaha. Så nu sitter man här ännu en gån i ensamhet och skriver på bloggen. Varför? Jo för att jag själv vill. Vet verkligen inte varför jag vill. Imorgon måste jag gå till skolan så är det bara!

Ska lägga upp en bild också från indien. Vet inte riktigt vilken jag ska ta bara... Ska kolla lite! Ångrade mig och lägger upp en bild från en härlig kväll med de bästa. Sofia, Julle och Jocke i bak i taxin, Olle cyklade, jag satt fram och Johan körde. Det är faktiskt en härlig känsla att åka taxi med någon man liksom känner. En god vän liksom. Overkligt..

Har faktiskt funderat ikväll på en del viktiga grejer. Men känner att den här bloggen får fungera på ett ytligt men inte för den delen oviktigt plan. Eller jag vet inte. Jag vet ingenting. Försök fånga mig när det blir så här. Nästa gång!!

oh no, you don't care a bit





Kommentarer
Postat av: André

Skön jocke e :)

2010-02-14 @ 02:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0