Klockan är 13.38

Jag har ännu inte kommit iväg till skolan. Matilda och Elin är världens gulligaste som skickar sms varje dag och undrar var jag är. Jag ska äta lite sen ska jag fan åka dit. Kanske berätta för läraren hur jobbigt allt känns just nu. Det är verkligen bara skolan som är jobbig men den är verkligen SUPERJOBBIG.

Skulle vara trevligt om Ellen kunde bo med mig här hemma och trösta mig när jag skolkar och skicka iväg mig till skolan när vi är vakna. Sen på kvällarna skulle vi kunna kolla på paradice hotel. Vi kan spela in finalen och kolla gång på gång, kväll efter kväll. Kväll efter ell-en. Måste till Kalas imorgon och träffa Cimon!

Nu ska jag äta lite sån där god müsli! Med bran flakes i. Finax tror jag. Müsli med mjölk är dödens gott!

Kanske ska leta upp minken och ha på mig den idag. Var väldigt länge sedan jag hade den tror jag. Här är en bild från november 2008 i minken. Mink mink mink undrar hur många minkar som död för den pälsens skull?


Kommentarer
Postat av: Maria

snygg outfit! :)

2010-02-02 @ 16:52:31
URL: http://mariaat.blogg.se/
Postat av: ellen

fy vad du är gullig! jag önskar också det! vad härligt det vore om vi kunde kolla på ph-finalen hur många gånger som helst. :) mjaaau. puss lilla fina gull!

2010-02-03 @ 12:56:11
URL: http://sailorgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0