Katastroooph ...näee!!

Har varit i skolan och spelat farmville. Min farm börjar bli väldigt nice nu..

Imorgon är det skola sen jobb igen på kvällen.

Ska lägga upp en bild från igår på mig Cimon och Francesca från igår. Alltså det blev katastrof igår men vi hade askul, vi kände oss typ äldst på hela kalas så vi satt upp på viphyllan och drack champagne och raggade på 18-åringar. Cimon var typ världens torraste och tråkigaste men det gick nästan att prata med honom. Francesca var cool och trevlig och mycket snyggare i verkligheten än på tv. Greta var kort och plutade sönder med sina läppar och hade risig hud... Nu räcker det.

HAHAHAH såg nyss att när man bildgooglar på cimon så får man fram massa gameldagsa bilder och skulpturer på en gammal man med bakbundna händer som suger på en ung kvinnas bröst. PANIK. Katastrof.




Nu provade jag nyss en klänning som jag köpte när jag var i Indien som jag inte har hunnit prova än. Den satt perfekt! Blir bild på det också.. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ellen

hihihihihihihihihihihihhi. ciiimon! blev han kär i dig?

2010-02-05 @ 10:55:12
URL: http://sailorgirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU är assnygg !

2010-02-06 @ 05:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0